Система безпеки призначена для управління доступом до даних для різних груп користувачів. Дані про користувача (Бюджети) включають: ім’я користувача, пароль, найменування груп, до яких належить користувач, права доступу до ресурсів системи і прикладної програми.
Зміст
Зверніть увагу! Система безпеки налаштовується для всіх баз (Активна, Демонстраційна) одночасно.
На закладці бюджети на панелі Список користувачів за допомогою кнопки Додати створіть користувача.
Введіть дані про користувача:
Логін– коротке ім’я користувача – зверніть увагу система за замовчуванням підставляє ім’я зареєстрованого в мережі користувача;
Повне ім’я – обрати користувача зі списку службовців. Якщо під даним логіном створюватимуть документи, автоматично буде заповнюватися поле Відповідальний.
Опис користувача;
Пароль для доступу даного користувача до системи. Для підтвердження пароля його слід вводити двічі в полях Пароль і Підтвердження.
Пріоритет при вирішенні конфліктів записів – від 0 до 100 – чим більше значення, тим вище пріоритет користувача з даним логіном. При одночасному фіксуванні документів з декількох клієнтських машин з’явиться вікно Вирішення конфлікту записи даних, в якому система пропонує на вибір скасувати запис або ввести логін і пароль користувача, який має пріоритет вище ніж, у вказаного користувача.
Бюджет заборонений – якщо включити опцію, користувачеві буде відмовлено в доступі в будь який режим програми;
Обмежити кількість одночасних підключень – користувач зможе одночасно підключитися до сервера тільки вказану кількість разів.
Групи – шляхом групування можна буде встановити одні й ті ж права доступу всім користувачам, що належать групі.
На закладці Права груп налаштовується доступ до понять програми для користувачів, які входять в групи. На панелі Групи користувачів обираємо, які групи будуть використовуватись. На панелі Дерево понять обираємо поняття і на панелі Групи-Права вказуємо для вибраного поняття який доступ має кожна з груп:
Права користувача також можна налаштувати з використання шаблонів. Клацніть по групі понять, наприклад, Довідники, натисніть праву кнопку мишки, натиснути Встановити по шаблону (для вибраного типу).
В вікні створіть шаблон доступу для всіх понять: встановлений прапорець – є доступ, знятий – немає доступу.
Закладка Додаткові права груп
У даній конфігурації для груп користувачів можна встановити:
Визначення додатково визначених прав проводиться для всієї групи, встановленням або зняттям прапорця біля назви групи користувачів.
Для кожної групи користувачів можна встановити доступ до кожного пункту меню. Для отримання доступу виберіть в дереві необхідний пункт меню і встановіть прапорець в колонці необхідної групи.
Зверніть увагу! Система дозволяє копіювати параметри (бюджет, сортування, вибірку, колонки, розміщення і розмір форм) від одного користувача іншому.
Для цього потрібно:
Для збереження змін потрібно закрити систему, натиснути кнопку Закрити.