Система безпеки - АБ Система
  • Головна > Підтримка > Інструкції > Система безпеки
  • Система безпеки

    Система безпеки призначена для управління доступом до даних для різних груп  користувачів. Дані про користувача (Бюджети) включають: ім’я користувача, пароль, найменування груп, до яких належить користувач, права доступу до ресурсів системи і прикладної програми.

    Зміст

    Налаштування системи безпеки

    Налаштування системи безпеки

    • Зайти в програму.

    Зверніть увагу! Система безпеки налаштовується для всіх баз (Активна, Демонстраційна) одночасно.

    • Зайти в Систему безпеки Alt+F2 або права кнопка мишки пункт Система безпеки.
    • Перед созданием списка пользователей системы, создайте группы пользователей. По умолчанию в программе созданы группы: Администраторы, Менеджеры, Бухгалтеры. На закладке Бюджеты панель Список групп с помощью кнопки Добавить создать группу введите Название группы и Описание.

    На закладці бюджети на панелі Список користувачів за допомогою кнопки Додати створіть користувача.

    Введіть дані про користувача:

    Логін– коротке ім’я користувача – зверніть увагу система за замовчуванням підставляє ім’я зареєстрованого в мережі користувача;

    Повне ім’я – обрати користувача зі списку службовців. Якщо під даним логіном створюватимуть документи, автоматично буде заповнюватися поле Відповідальний.

    Опис користувача;

    Пароль для доступу даного користувача до системи. Для підтвердження пароля його слід вводити двічі в полях Пароль і Підтвердження.

    Пріоритет при вирішенні конфліктів записів – від 0 до 100 – чим більше значення, тим вище пріоритет користувача з даним логіном. При одночасному фіксуванні документів з декількох клієнтських машин з’явиться вікно Вирішення конфлікту записи даних, в якому система пропонує на вибір скасувати запис або ввести логін і пароль користувача, який має пріоритет вище ніж, у вказаного користувача.

    Бюджет заборонений – якщо включити опцію, користувачеві буде відмовлено в доступі в будь який режим програми;

    Обмежити кількість одночасних підключень – користувач зможе одночасно підключитися до сервера тільки вказану кількість разів.

    Групи – шляхом групування можна буде встановити одні й ті ж права доступу всім користувачам, що належать групі.

    На закладці Права груп  налаштовується доступ до понять програми для користувачів, які входять в групи. На панелі Групи користувачів обираємо, які групи будуть використовуватись. На панелі Дерево понять обираємо поняття і на панелі Групи-Права вказуємо для вибраного поняття який доступ має кожна з груп:

    • Доступ до даних – можливість переглядати дані
    • Додавання – можливість додавання нових записів
    • Зміна – можливість редагування записів
    • Вилучити – можливість видалення записів
    • Друкувати – можливість друку записів
    • Вибірка – можливість змінити параметри вибору документів в журналах;
    • Настройка колонок – можливість змінити колонки.

    Права користувача також можна налаштувати з використання шаблонів. Клацніть по групі понять, наприклад, Довідники, натисніть праву кнопку мишки, натиснути Встановити по шаблону (для вибраного типу).

    В вікні створіть шаблон доступу для всіх понять: встановлений прапорець – є доступ, знятий – немає доступу.

    Закладка Додаткові права груп

    У даній конфігурації для груп користувачів можна встановити:

    • Доступ до панелі інструментів в звітах – доступ до інструментів сітки в звітах
    • Зміна національної валюти – право на зміну національної валюти
    • Зміна розміру відображення даних – право на зміну форматів відображення даних (дивіться Значення важливих констант)
    • Відпуск товару з перевищенням кількості – дозвіл на відпуск товару з від’ємною кількістю на обліку
    • Зміна відповідального в документах – право на зміну відповідального в документах
    • Зміна використання дати в аналітичних карточках – право на зміну правил створення аналітичних карток (дивіться Значення важливих констант)
    • Зміна дати в документах – право на зміну дати створення документів
    • Зміна знижки – право на зміну знижки в створених документах
    • Зміна терміну оплати в документах – право на зміну терміну оплати в створених документах

    Визначення додатково визначених прав проводиться для всієї групи, встановленням або зняттям прапорця біля назви групи користувачів.

    • Вкладка Доступ груп до меню

    Для кожної групи користувачів можна встановити доступ до кожного пункту меню. Для отримання доступу виберіть в дереві необхідний пункт меню і встановіть прапорець в колонці необхідної групи.

    Зверніть увагу! Система дозволяє копіювати параметри (бюджет, сортування, вибірку, колонки, розміщення і розмір форм) від одного користувача іншому.

    Для цього потрібно:

    • Створити нового користувача, на панелі Списку користувачів;
    •  Натиснути праву кнопку миші, з випадаючого меню обрати – Копіювати параметри користувача;
    •  Обрати від якого користувача копіювати дані якому користувачу;
    •  Вказати правила копіювання.

    Для збереження змін потрібно закрити систему, натиснути кнопку Закрити.