Модуль Імпорт - АБ Система
  • Головна > Підтримка > Інструкції > Модуль Імпорт
  • Модуль Імпорт

    Модуль призначений для ведення обліку діяльності підприємств, які займаються ввезенням товарів з-за кордону та їх подальшою реалізацією. Модуль дозволяє на основі митної декларації формувати накладну приходу товару на склад. При цьому митні платежі та транспортні витрати включаються в прихідну ціну товару. Передбачена можливість ведення взаєморозрахунків з митних платежів і транспортних послуг. Нижче ви можете ознайомитися із роботою модуля та правильністю заповнення  документів.

    Зміст

    Контракти з постачальниками
    Замовлення
    Накладна імпорт
    Розрахунки
    Купівля валюти

    Контракти з постачальниками

    • Зайти Робота/Імпорт.

    Вікно для зручності поділено на декілька секцій: Контракти, Замовлення, Накладні, Розрахунки, Стан рахунків по контрактам.

    • Потрібно додати контракт із постачальником, для цього натиснути кнопку Додати.

    • У вікні Контракт заповнити інформацію про постачальника,дату початку і кінця контракту, суму контракту.

    • Заповнити поле Валюта контракту та вказати Курс  на даний момент.

    • Зберегти натиснувши кнопку ОК.

    Позиціонуючись на певному контракті, відображатиметься інформація (замовлення, накладні, рахунки) саме по даному партнеру.

    Замовлення

    Наступний крок – це оформлення замовлення на певний товар. На основі даного документа буде створено накладну імпорту.

    • У вікні Замовлення натиснути кнопку Додати  .

    Програма автоматично підтягне в поле Партнер постачальника з яким складено контракт.

    На закладці Відповідальний заповнити поля Відповідальний та Посередник.

    • Додати товар.

    Програма автоматично розрахує ціну за одиницю ваги,  та якщо у товару заповнена упаковка то програма заповнить поля Упаковка та Кількість упаковок із карточки товару.

    Важливо! Якщо у карточці товару не внесена маса товару, то її потрібно ввести в табличній частині фактури, оскільки в майбутньому програма буде відштовхуватися від цих даних формуючи ціну товару за одиницю спираючись на массу.

    Коли замовлення буде оформлено його потрібно зберегти та зафіксувати.

    Накладна імпорт

    На основі документу Замовлення формується Накладна Імпорту. Цей документ свідчить про отримання товару на склад.

    • У вікні Замовлення натиснути кнопку додати  .

    Увага! Надалі важлива послідовність заповнення документу.

    • Заповнити всі поля шапки на закладці Дата/Партнери/Терміни
    • Перейти на закладку Декларація. Заповнити поля шапки документу.

    Обов’язковим до заповнення є поле Курс валюти!

    • Після потрібно додати групу або групи товарів. Для цього натиснути на кнопку Додати.

    Для групи потрібно ввести фактурну, митну вартість, мито і т.д. для товарів які ввійшли в дану групу. Якщо група лише одна продублювати цифри із декларацією.

    В нижній частині накладної програма підраховує розходження сум по документу. Для прикладу, якщо зазначено фактурна вартість 3480, а в групі ви внесли товару на 2000 тис то програма вам покаже цю різницю.

    • Перейти на закладку Детально. Вибрати товар який входитиме до даної групи.
    • Перейти на вкладку Відповідальний, заповнити поля.
    • Зберегти накладну. Зафіксувати.

    При фіксації даного документу на склад, який був зазначений в накладній, поступить товар.

    Розрахунки

    Для зручності відстежування фінансів у вікні Розрахунки  можна оформити два рахунки , перший з митницею другий із постачальниками.

    Розрахунки із постачальник

    • Додати рахунок
    • Програма автоматично підставить дані по партнеру та фактурну вартість документу, наступні поля заповнити самостійно.
    • Зберегти натиснувши кнопку ОК.  Зафіксувати.

    Фіксація рахунку означитиме, що товар оплачено.

    Розрахунки із митницею

    • Перейти на закладку з митницею.
    • Додати новий рахунок, вибравши потрібний тип (розхід з р/рах, розхід з каси, розхід з особистих фінансів).
    • Програма автоматично підставить дані по партнеру та мито, різницю митної вартості, митні процедури, наступні поля заповнити самостійно.

    • Зберегти. Фіксація рахунку означитиме, що гроші було переведено митниці.

    Купівля валюти

    Купівлю іноземної валюти на підставі  розрахунку за імпорт товарів з відстрочкою платежу або без неї  здійснюється в програмі АБ ОФІС 4.1 на підставі окремих документів, а саме: заявки на купівлю валюти, платежу  з розрахункового рахунку для купівлі валюти та  приходу валюти на розрахунковий рахунок .

    Заявка на купівлю валюти

    • ФінансиКупівля валюти
    • Натиснути кнопку Додати.
    • Вибрати документ Заявка на купівлю валюти.
    • У вікні Заявка на купівлю валюти на закладці Дата/Партнер заповнити інформацію по документу.
    • Перейти на закладку Суми/Валюти.  Заповнити поля.

    Поле Сума формується із сум По документу, Swift, Комісія банку.

    • Натиснути кнопку ОК. Зафіксувати документ.

    Платіж з розрахункового рахунку для купівлі валюти

    • Фінанси\Купівля валюти
    • Натиснути кнопку Додати.
    • Вибрати документ Платіж з розрахункового рахунку для купівлі валюти.

    • Заповнити банк і рахунок отримувача, вибрати валюти та ввести суми.

    • Зберегти документ та зафіксувати.

    Із вказаного розрахункового рахунку буде знята сума в гривнях для оплати закупівлі валюти.

    Прихід валюти на розрахунковий рахунок

    Щоб на рахунок поступила дана сума у валюті 3659, потрібно створити документ Прихід валюти на розрахунковий рахунок.

    • Заповнити інформацію по документу.
    • Зберегти та зафіксувати.

    Після фіксації кошти поступлять на вказаний валютний рахунок.