Головна > Партнерство > Станьте партнером компанії “АБ Система”

СТАНЬТЕ ПАРТНЕРОМ КОМПАНІЇ «аб система»

ЦЕ ЛЕГКО. ЦЕ ВИГІДНО.
ЦЕ НОВІ МОЖЛИВОСТІ!

ЦЕ ВИГІДНО

  • Почніть заробляти без вкладень (інвестицій, витрат) – ви не витрачаєте власних коштів на закупку товарів, розрахунок відбувається лише по факту реалізації (продажу) програмного забезпечення кінцевому користувачу.
  • Ваш заробіток - до 50 % від вартості реалізованого програмного продукту.
  • Програма для власного користування - у подарунок (АБ ОФІС «Щасливий підприємець»)
  • Ми надаємо рекламні та навчальні матеріали, демо-версії всіх конфігурацій програми (за запитом).
  • Ми надаємо безкоштовну підтримку для партнерів та персонального менеджера.
  • Допомагаємо розвивати клієнтську базу – якщо до нас звернувся покупець з вашого регіону, ми направимо його до Вас.
  • Ваш бонус від продаж буде зростати за підсумком кварталу.

ЯК ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ?

  • Підписати договір про співпрацю з компанією «АБ Система».
  • Розмістити в себе інформаційні матеріали: в магазині, на сервісі, на власному сайті, у соціальних мережах.
  • Отримати базову партнерську знижку 30% на всі мережеві рішення на базі АБ ОФІС «Типова конфігурація» та 50% на АБ ОФІС «Щасливий підприємець».
  • Отримати АБ ОФІС «Щасливий підприємець» в подарунок.
  • Розпочати продажі програмних продуктів АБ ОФІС.

ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ

Заробляйте більше, надаючи базову підтримку користувачам – це просто, адже наші програмісти створюють нові релізи та адаптують програму під вимоги законодавства, а вам потрібно лише допомогти встановити поновлення.

ОБОВ’ЯЗКИ ПАРТНЕРА

Що входить в обов’язки партнера, котрий надає базову підтримку?

  • Надавати підтримку у питаннях роботи з програмою;
  • Допомагати клієнтам з встановленням нових релізів програми;
  • Допомагати клієнтам з встановленням поновлень, що виходять відповідно до законодавства.

ЩО ПОТРІБНО?

Що потрібно, щоб надавати базову підтримку?

  • Пройти безкоштовне навчання з надання підтримки кінцевим користувачам від компанії «АБ Система» самостійно, або делегувати це завдання своєму працівнику.
  • Отримати іменний Сертифікат на право проведення робіт з налаштування та конфігурування.
  • Заробляти 50% від річної абонплати за послуги базової підтримки користувачів.

ЦЕ ЩЕ НЕ ВСЕ!

У програми «АБ ОФІС» відкритий код, тож, ви можете створювати свої власні конфігурації та заробляти ще більше продаючи та підтримуючи їх.

ВІДГУКИ НАШИХ ПАРТНЕРІВ:

Компанія CompLife вдячна ТОВ АБ Системі за тривалу та плідну співпрацю впродовж останніх 15 років. За цей період нам сумісно із спеціалістами компанії вдалося розробити і втілити в життя ряд професійних рішень. З огляду на власний досвід можемо з впевненістю стверджувати, що в особі ТОВ АБ Система ми знайшли надійного партнера та можемо рекомендувати ТОВ АБСистему як команду висококваліфікованих спеціалістів, з якими просто надійно та приємно мати справу.Ми високо цінуємо результати співпраці з ТОВ АБ Система та з впевненістю можемо характеризувати компанію як надійного партнера.

Петро Рожок, керівник компанії «CompLife»

За період нашої співпраці «АБ Система» зарекомендувала себе як надійного партнера. Хочу відмітити компетентність та привітність співробітників компанії та індивідуальний підхід до кожного партнера.АБ Система відповідально та професійно виконує свою роботу, тому хочу подякувати за якість та оперативність виконання ними замовлень. Компанія старається вдосконалюватися та розробляє модулі для різних видів бізнесу, здійснює оновлення програми та розробляє доробки до наявних конфігурацій.Великих Вам успіхів в роботі, сподіваємось на плідну співпрацю в майбутньому.

Сергій Пархоменко, партнер

З компанією «АБ Система» ми співпрацюємо вже близько 10-ти років  і хочу подякувати їм за плідну роботу. Вони роблять класний продукт, який є унікальним на ринку України і досить затребуваним в даний час, адже багато підприємців прагнуть оптимізувати роботу свого бізнесу.Дуже приємно, що компанія є відкритою до нових пропозицій щодо програми і розробляє необхідні доповнення індивідуально під наших клієнтів. Окрема подяка професійній та відповідальній команді відділу підтримки, які завжди знаходять швидке рішення будь-яким проблемам. Бажаю Вам успіхів у подальшому розвитку компанії і з задоволенням рекомендую «АБ Систему» як надійного партнера.

Максим Мехеда, ФОП

Ми співпрацюємо з компанією «АБ Систем» вже понад 13 років. Хочеться зазначити, що за весь період експлуатації програмного забезпеченні «АБ Офіс» у нас не було жодного збою, який би привів до втрати даних або їх пошкодження. А це свідчить про високу надійність продукту. Завдяки тому що «АБ Офіс»  є платформою з відкритим вихідним кодом, вона є дуже гнучка і дозволяє налаштувати систему навіть під вузько-спеціалізовані завдання. Вважаємо, що рішення на базі платформи «АБ Офіс» є хорошою вітчизняною альтернативою продуктам у даному сегменті. «АБ Офіс» – надійний помічник для автоматизації процесів у сфері торгівлі та надання послуг, для малого та середнього бізнесу.

Микола Мороз, керівник компанії «MyComp»

Маючи великий досвід співпраці з ТОВ «АБ Система» можу сказати, що за цей період компанія розробила і втілила в життя ряд програмних рішень, якими успішно користуються багато наших клієнтів. Вони проявили себе як компетентні і надійні партнери, які прагнуть досягати нових вершин. Хочу відзначити їхню відповідальність за вчасне виконання замовлень клієнтів щодо нових доробок програми.Я вдячний компанії за професійне ставлення до роботи та вміння розуміти потреби клієнтів. Я з впевненість рекомендую програму «АБ Офіс» своїм клієнтам і бажаю їм не зупинятися на досягнутому.

Андрій Паламарчук, ФОП

В 2000 році працюючи менеджером комп’ютерної фірми я отримав завдання керівництва організувати продаж програмного забезпечення для задоволення потреб існуючих та майбутніх клієнтів – покупців комп’ютерної техніки. На той час в мене вже були власні розробки прикладних програм для складського обліку товарів та обліку документів на базі популярного СУБД “FoxPro” і досвід роботи на виробництві та в торгівлі. Але було зрозуміло, що власноруч неможливо створити серйозний програмний продукт з повним бухгалтерським обліком та іншими модулями, тому потрібно було організувати партнерське представництво популярного програмного продукт з відкритою до змін конфігурацією. Вибір впав на кращий продукт виставки Enter Ex’99 – АБ Офіс компанії АБ Система. Більшість з клієнтів, що в той час купили право на користування програмним продуктом АБ Офіс 3.0 і на сьогоднішній день користуються продуктами компанії АБ Система, в основному завдяки тому, що програму можна швидко адаптувати під потреби користувача, додаючи або змінюючи необхідні документи та модулі і при цьому встановлювати стандартні поновлення згідно змін законодавства по бухобліку та звітності, які вчасно готують фахівці компанії.  Звичайно, що кожний програмний продукт має свої переваги і недоліки, та для користувачів часто важливішим є можливість отримати якісну консультацію чи допомогу безпосередньо від розробника, що неодноразово демонстрували фахівці компанії АБ Система. Оскільки більшість програмних продуктів орієнтовані на ведення бухгалтерського обліку і для обліку товарів та матеріалів необхідно володіти бухгалтерськими проводками, то простота інтерфейсу і дещо “демократичний” підхід до заповнення документів в АБ Офіс 4.0 ставали вирішальним фактором вибору саме цієї програми користувачами. До списку переваг однозначно можна віднести : простота інтерфейсу, можливість відпуску товару з перевищенням кількості, закриття періоду, легкість зміни конфігурації, можливість поновлення окремих понять бухгалтерського та податкового обліку, залишаючи без змін адаптований під користувача оперативний облік. 

Мирослав Йовбак, партнер

В 2011 році я розпочав свою плідну співпрацю з розробниками програмного забезпечення управлінського та бухгалтерського обліку АБ Система. Професійний підхід спеціалістів компанії та чітка організація співпраці показують високий рівень роботи. Вчасні поновлення та хороший функціонал програми, швидка система підтримки, налагоджена комунікація з партнерами та постійна готовність до розвитку не залишаюсь сумнівів, що це компанія високого рівня. Як партнер, хочу відмітити , що ми маємо можливість доповнювати програму своїми розробками, що дає можливість постійного розвитку. Дуже вдячний компанії АБ Система і сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю.

Михайло Чейпеш, ФОП

Співпраця з АБ Система надала можливість успішно розвивати свій бізнес у напрямку ІТ, фінансову незалежність та стабільність. Відмінна робота служби підтримки, негайне реагування і швидке вирішення проблемних питань – допомагає у розвитку стосунків з клієнтами, задоволення їх потреб та розвитку.Дякую за роботу!

Віктор Хім’як, ФОП

Наше підприємство вже понад 12 років є дилером компанії «АБ ОФІС», що працює на українському ринку інформаційних технологій та є розробником програмного забезпечення АБ ОФІС. Для нас, як для дилера цього програмного продукту,  є надзвичайно важливим те, що це  є український проект, який повністю адаптовано під законодавство України. Програма АБ ОФІС вже багато років працює на великій кількості різних підприємств України, серед яких частина  перебуває на нашому обслуговуванні. На всі прохання та рекомендації користувачів фахівці компанії реагують завжди швидко та оперативно, детально розглядають поставлені задачі та  виконують їх в обумовлені терміни. Ми та наші клієнти отримуємо якісне та ефективне вирішення будь-яких питань завдяки злагодженій роботі програмістів та спеціалістів відділу технічної підтримки. Компанія «АБ ОФІС» – це не лише злагоджено працююча команда професіоналів, але й  колектив  простих та приємних в спілкуванні людей, які дипломатичні та уважні до кожного клієнта, завжди  йдуть назустріч побажанням та знаходять компромісні рішення. Індивідуальний підхід до клієнта, простота в спілкуванні, прагнення до постійного вдосконалення та обґрунтовані ціни – це основні риси співпраці з компанією «АБ ОФІС». Що стосується програмного продукту АБ ОФІС – це програма з дуже зручним та великим функціональним сервісом, яка дає можливість працювати на комп’ютерах з різними операційними системами.   Програма сподобалася нам, перш за все, її багатофункціональністю, та зручним і зрозумілим інтерфейсом.  Та найбільшою перевагою АБ ОФІС ми вважаємо її простоту і доступність. Програма написана просто, без зайвих функцій, які можуть відволікати і створювати додаткові труднощі при освоєнні програми, та готова до роботи одразу після встановлення. Існує можливість налаштування під унікальність ведення обліку різного виду підприємств шляхом внесення змін в типову конфігурацію, з урахуванням  вимог клієнта, бізнес-процесів, побажань та специфічних задач. З огляду на вищезазначені можливості, рекомендуємо всім приєднуватися та користуватися для ведення свого обліку програмними продуктами АБ ОФІС! В свою чергу, команді компанії «АБ ОФІС» хотілося б подякувати за плідну співпрацю, побажати  творчих успіхів і натхнення, а також подальшого розвитку та  не зупинятися на досягнутому!

ПП «ЕЛВІНА»