Умови обслуговування - АБ Система
  • Головна > Підтримка > Умови обслуговування
  • Умови обслуговування

    Дійсно з 01.01.2023 року.

    1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ

    Ліцензійним обслуговуванням забезпечуються тільки зареєстровані користувачі програмного забезпечення та офіційні партнери компанії «АБ Система».

    Зареєстрованим користувачем вважається юридична або фізична особа, яка отримала законне право на використання програми, що підтверджується наявністю Ліцензії або Ліцензійної угоди, і надала відомості про себе шляхом заповнення реєстраційної картки або іншим способом.

    Всі зареєстровані користувачі безкоштовно забезпечуються стандартним Ліцензійним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, який становить 12 (дванадцять) місяців з дня надання програми. Не відноситься до однокористувацької базової версії.

    Після закінчення гарантійного терміну безкоштовне обслуговування припиняється. Користувачам пропонується вибрати необхідний їм пакет послуг та укласти договір на подальше обслуговування. Договір надає право користувачу самостійно вибрати черговість проведення розрахунків (передоплата\ поквартально\ щомісяця).

    Відсутність даного договору звільняє компанію «АБ Система» від відповідальності за підтримку користувача.

    Примітка: При зверненні в службу підтримки користувач повинен назвати назву організації або своє ім’я, на яке зареєстрована програма, і серійний номер використовуваної копії програми. А при необхідності – характеристики комп’ютера, включаючи встановлене мережеве програмне забезпечення, встановлену операційну систему, точний текст повідомлень, що виводяться програмою на екран, описати поведінку програми і свої дії безпосередньо перед виникненням проблеми.

    2. СКЛАД СТАНДАРТНОГО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

    Стандартне ліцензійне обслуговування передбачає наступні види послуг:

    • Консультації по телефону / електронній пошті в робочі дні з 09:00 до 18:00;
    • Отримувати оновлення до конфігурації програми у зв’язку зі змінами у діючому законодавстві та з ініціативи розробників АБ ОФІС для її покращення;
    • Надання нових релізів програми в межах використовуваної версії;
    • Рекомендації фахівця по методиці роботи і рішенню типових та нетипових задач обліку.

    Примітка: Оновлення здійснюється відправкою компакт диска або електронною поштою,по мірі виходу змін. Кожен зареєстрований користувач, з моменту придбання програми, має право розширити склад даного пакета, додатковими видами сервісу на платній основі (див. Далі).

    3. ВАРТІСТЬ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

    3.1. СТАНДАРТНЕ ЛІЦЕНЗІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.

    Вартість стандартного ліцензійного обслуговування залежить від конфігурації програми і розраховується на підставі таблиці наведеної нижче:

    Вартість стандартного ліцензійного обслуговування на 12 місяців, ціни вказані у грн. з НДС
    Стандартна конфігурація «АБ ОФІС» 4.1 без додаткових модулів та індивідуальних доробок. Включно з сервером і одним робочим місцем.2 700
    Одне додаткове робоче місце720
    Додатковий модуль (Виробництво, Оптика, Робота з підакцизним товаром, Автосервіс, Фармакологія, Ресторан, Давальницька сировина, Імпорт, Експорт, Договірні поставки, Товарно- транспортна накладна) Модуль взаємодії(Клієнт-банк, Синхронізація даних, Обмін даними, Робота з банківським POS- терміналом, Інтеграція З Нова Пошта)1 080Не залежить від кількості клієнтських ліцензій.
    Оплачується додатково до вартості стандартної конфігурації.
    Мінімаркет1 440
    Робота з фіскальним реєстратором1 440
    Програмний РРО1 440за кожне робоче місце
    АБ Торговий агент1 500
    Стандартна конфігурація «ПРОКАТ» без додаткових модулів та індивідуальних доробок. Включно з сервером і одним робочим місцем.7 200
    Передплата оновлення бухгалтерської та податкової звітності
    Бухгалтерский пакет6 000Об’єднана вартість 4-х модулів
    Авансовий звіт1 140Не залежить від кількості клієнтських ліцензій.
    Оплачується додатково до вартості стандартної конфігурації.
    Основні засоби1 140
    Податковий облік2 160
    Кадри і зарплата2 160
    Обслуговування індивідуальної конфігурації користувача
    Підтримка індивідуальної конфігурації7 200Додатково оплачується до вартості стандартної конфігурації.
    Підтримка додаткової конфігурації2 400за кожну додаткову конфігурацію
    Оновлення конфігурації без ліцензійного обслуговування
    Разове оновлення конфігурації*7 200за кожну конфігурацію

    *Разове оновлення конфігурації надається користувачам які не перебувають на ліцензійному обслуговуванні. Користувач отримує всі оновлення і зміни на момент придбання. Разове оновлення конфігурації не дає можливість використовувати ліцензійне обслуговування. Ліцензійне обслуговування купується окремо.

    3.2. РОЗШИРЕНЕ ЛІЦЕНЗІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.

    Даний пакет призначений для користувачів, яким необхідний більш широкий спектр послуг. Додатково до зазначеного вище, він містить:

    • консультації у вихідні та святкові дні;
    • надання всіх змін і їх встановлення фахівцем безпосередньо в офісі користувача;
    • виклик фахівця в офіс користувача для виконання наступних видів робіт (максимум 4-х годин на місяць):
      • проведення профілактичної перевірки коректності роботи програми, цілісності даних;
      • створення архівної копії інформаційної бази даних;
      • допомога в налаштуванні інтерфейсів і прав доступу користувачів.

    3.3. РАЗОВІ ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ.

    Користувачам, які по закінченню гарантійного терміну обслуговування не побажали укласти або продовжити договір на Стандартне ліцензійне обслуговування, можуть бути надані разові платні консультації.

    Оплата здійснюється за фактом звернення користувача з розрахунку 700 грн. за кожне звернення, вирішення проблеми за яким зайняло не більше 1 години у відповідного фахівця компанії.

    Кожна нова консультація надаватиметься тільки після повної оплати попередньої.