Програма автоматизації бізнес процесів VS Excel. Розбираємо всі плюси та мінуси. - АБ Система
  • Головна > Підтримка > Консультації > Програма автоматизації бізнес процесів VS Excel. Розбираємо всі плюси та мінуси.
  • Програма автоматизації бізнес процесів VS Excel. Розбираємо всі плюси та мінуси.

    Багато підприємців малого та середнього бізнесу з настороженістю відносяться до сучасних систем автоматизації бізнесу. Навколо цього терміну склалась велика кількість міфів та стереотипів, наприклад, що автоматизація потрібна лише для ведення бухгалтерського обліку і лише великим компаніям, що це доволі дорога річ, котра не під силу малому бізнесу. Багато переживань навколо перенесення даних із excel таблиць, безпеки, довгого процесу адаптації та навчання, що обравши програму підприємці “підсядуть на гачок“ і з них викачуватимуть гроші. У статті ми розвіюємо міфи та показуємо можливість розвитку та покращення ефективності бізнесу використовуючи програму автоматизації.

    Програми автоматизація бізнес процесів створенні для того щоб викачувати гроші із клієнтів.

    Мабуть це твердження найбільш хвилює кожного підприємця, тому доречно розпочати саме з нього. Зразу хочемо відмітити, що програмне забезпечення (Excel, Microsoft Word і т.д.) від компанії Microsoft платне, а використання піратських версій може призвести до повної втрати даних. На противагу ми можемо почути, що є можливість  використання Google таблиць. Ну, що ж у нас в арсеналі є декілька аргументів:

    • Безпека даного файлу. Найчастіше доступ до даних мають всі, хто має доступ до вашого комп’ютера та найстрашніше те, що не всі вміють працювати в excel. Один лишній клік і частина, а можливо і всі дані буде втрачено. Ваші закупки, взаєморозрахунки, продажі, дохід залежить від одного документа.
    • Незручність заповнення. Як зрозуміти, який товар продається найкраще, а який приносить  збитки? Як перевірити залишки на складі або провести ревізію товару? Скільки грошей цього місяця ви втратили через недоцільні закупки товару, а скільки заробили? Потрібно бути професійним користувачем таблиць, щоб побудувати алгоритми для всіх бізнес процесів. Але найгірше, що відслідкувати історію товару майже неможливо.
    • Відсутність ліцензії на програму яка підтверджує законність використання. Це зовсім може і не бути проблемою, якщо ви ведете облік у себе вдома, але якщо комп’ютер з програмою розташовуються в торговому залі магазину або в офісі, де ви обслуговуєте клієнтів, це може дати привід співробітникам державних служб вилучити таке програмне забезпечення разом з комп’ютером на якому воно працювало , і накласти на вас штраф за використання піратського програмного забезпечення.

    Що ми отримуємо, коли купуємо ліцензійне програмне забезпечення АБ ОФІС?

    Для користування програмою АБ ОФІС немає щорічної обов’язкової передплати, клієнти по власному бажанні можуть продовжувати Ліцензійне обслуговування, але програма і без нього працює без обмежень та залишається у клієнта.  Типова конфігурація коштує лише 3000 грн, що дорівнює 6 кав на місяць протягом року, а як бонус + забезпечуються стандартним Ліцензійним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, який становить 12 місяців з дня надання програми.  Далі клієнт самостійно обирає чи потрібно продовжувати обслуговування чи ні, наголосимо, що програма залишається вам.

    Автоматизація потрібна лише для ведення бухгалтерського обліку і лише великим компаніям

    Щоб випереджати конкурентів, завойовувати нові ринки і збільшувати ефективність бізнесу просто необхідно постійно впроваджувати нові інформаційні технології, оновлювати програмне забезпечення і використовувати всі можливості інтернету. Так, інформаційні технології є тюнінгом для бізнесу компаній, точним настроюванням ряду функцій для того, щоб досягти найбільшого ефекту роботи. Що це дасть на практиці?

    ПРОСТОТА ТА ЗРУЧНІСТЬ

    Працювати в АБ ОФІС 4.1 просто! Навіть якщо Ви – не бухгалтер. Зручний робочий стіл, багатовіконний інтерфейс, зберігання призначених для користувача налаштувань, продуманий дизайн і безліч інших “дрібниць” зроблять роботу користувачів швидкою і ефективною.

    ОБЛІК ПРОДАЖІВ

    Замовлення покупців, виписка рахунків, актів виконаних робіт та видаткові накладні, повернення від покупців. Зручний підбір товару по каталогу з урахуванням товарних залишків, підбір по штрихкоду, авто-підстановка ціни з договірних умов або по прайс-листах. Способи доставки, форми оплати, статуси документів. Резервування товарів. Аналіз реалізації і прибутку по товарах, торгових марок, покупцям, менеджерам, торговим точкам. Звіти по взаєморозрахунках, оплаті та контролю заборгованості.

    УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ

    Прайс-лист з можливістю внесення декількох колонок (категорій) цін. Друк цінників і етикеток. Історія цін. Безпосередня установка цін в картці товару. Автоматична реєстрація закупівельних цін.

    СКЛАДСЬКИЙ ОБЛІК

    Необмежена кількість складів і торгових точок. Придбання, реалізація, повернення, переміщення, списання, оприбуткування надлишків, інвентаризація. Упаковки, штрих-коди. Облік по серійних номерах і в розрізі додаткових характеристик товарів. Ваговий облік. Друкарські форми. Автоматичний розрахунок собівартості реалізованого товару. Зручне заповнення документів. Пошук товару по коду, найменування, артикулу. Звіти по складу. Завантаження початкових залишків.

    Дані можливості дозволять:

    • збільшити швидкість обробки інформації та вирішення повторюваних завдань;
    • покращувати якість обслуговування клієнтів;
    • зменшити кількість помилок;
    • швидко та правильно готувати документи для клієнтів, підрядників та партнерів;
    • оптимізувати витрати на персонал, більш ефективно використовувати робочий час і компетенції співробітників;
    • мінімізувати негативний вплив на бізнес «людського фактору»;
    • безпечно зберігати інформацію;
    • покращити і прискорити бізнес-процеси в компанії;
    • ефективно підтримувати оперативну діяльність – організувати облік та контроль;
    • розвантажити керівника і ключових менеджерів від рутинної роботи, більш ефективно використовувати робочий час для розвитку компанії.

    Насправді, автоматизація бізнес-процесів – це перехід компанії з ручних операцій на використання сучасних інформаційних технологій у оперативній роботі.

    Поділитись: