Шукаєте альтернативу російським програмам (1с, Мой Склад, Бітрікс24 і т.д.)? - АБ Система
  • Головна > Новини > Шукаєте альтернативу російським програмам (1с, Мой Склад, Бітрікс24 і т.д.)?
  • Шукаєте альтернативу російським програмам (1с, Мой Склад, Бітрікс24 і т.д.)?

    Чому так багато підприємців користується російськими програмами? Відповіді лежать на поверхні. Бухгалтерів ще з університету навчали працювати на 1с, наполегливо пропонували всілякі курси пов’язанні із даною програмою бухгалтерського та управлінського обліку.  Великі корпоративні гіганти використовують даний софт, чим продовжують годувати армію росії. Більшість аутсорсингових бухгалтерських компаній надають свої послуги, використовуючи 1с, чим поглиблюють звичку працювати лише на ній.   

    А чи можна замінити російські програми рівноцінною альтернативою? Користування програмним забезпеченням російського походження несе ризики та небезпеку: співпраці та сплата послуг компанії-агресору, без офіційного оновлення програми деякі інструменти не будуть правильно працювати, втрата інформації або потрапляння їх до агресора, маніпуляції базами у власну користь або їх продаж конкурентам. Інтернет видання Opendatabot та Pro IT Ukraine у себе на ресурсах опублікували перелік російського софта та альтернативного українського, звідки чітко стає зрозуміло, що національних виробників насправді багато, а саме програмне забезпечення в рази функціональніше та варте уваги. Далі у статті ми розглянемо  альтернативу російським програмам (1с, Мой Склад, Бітрікс24 і т.д.).

    АБ ОФІС програма для бухгалтерського та управлінського обліку

    АБ ОФІС – повноцінна альтернатива  російським програмам бухгалтерського та управлінського обліку.  

    Зазначимо заздалегідь, що 1с, BAS  , Мой Склад, Бітрікс – це російські програми, представленні в Україні мережею незалежних один від одного дилерів. Тому обираючи національну програму, яка автоматизуватиме ваш бухгалтерський та управлінський облік, потрібно опиратися на досвід компанії в цій галузі та вік.

    Компанія АБ СИСТЕМА український розробник програмного забезпечення для управління та бухгалтерського обліку. Вже понад 25 років працює на ринку інформаційних технологій та створює програмні рішення для компаній різних рівнів, що створюють бізнес в Україні. За цей час отримали унікальний досвід у розробці, виробництві та супроводі програмних продуктів для малого і середнього бізнесу.

    Що собою представляє програмне забезпечення для бізнесу АБ ОФІС?

    АБ ОФІС – це гнучка система-конструктор обробки і аналізу даних для ведення бухгалтерського та оперативного обліку, у якій замовник може вибрати потрібні модулі й автоматизувати робочі процеси. Простішими словами,  це платформа для зручного створення надійних програм для різних сфер застосування.

     Як це виглядає на практиці? Програма має “кістяк” – АБ ОФІС ТИПОВА КОНФІГУРАЦІЯ до якого можна додати додаткові можливості у вигляді модулів, а саме:

    • Бухгалтерських
      • Створення авансова звітність
      • Введення основних засобів
      • Введення табеля робочого часу та зарплат
      • Створення податкової звітності
    • Взаємодії
      • Інтеграція з клієнт банками, CRM системами, маркетплейсами і т.д.
      • Взаємодія із стороннім зовнішніми пристроями (реєстраторами розрахункових операцій (РРО), скануючим і зчитуючим обладнанням, сканерами штрих-кодів, торговими POS-терміналами і т.д.)
      • Синхронізації, обмін даними із базами даних.
    • Профільні
      • Роздрібна та оптова торгівля
      • Виробництво
      • Прокат
      • Оптика
      • Ресторан
      • Виробництво
      • Аптека і т.д.

    Для прикладу: магазин дитячого одягу який додатково представлений  на маркетплейс. Як рішення комплексної автоматизації бізнес процесів магазину можна обрати програму із таким переліком модулів: 

    АБ ОФІС ТИПОВА КОНФІГУРАЦІЯ + Мінімаркет + Програмний реєстраторами розрахункових операцій (ПРРО) + Інтеграція із маркетплейс.

    Розберемо детальніше:

    • Типова конфігурація – це основа, “кістяк” , яка вже покриває ряд важливих питань та містить усі базові інструменти, котрі необхідні для ведення управлінського та бухгалтерського обліку, включаючи здачу податкової звітності (податкових накладних) в Україні.
    • Мінімаркет – дозволить автоматизувати процес торгівлі, включаючи зручне місце касира, можливість створення програм лояльності клієнта, автоматичне створення документів (накладні відпуску, повернення, платежі) на підставі продажу, і т.д.
    • Програмне РРО  –  програмно-технічний комплекс для реєстрації чека в податковій з дотриманням законодавства України.  Альтернативна заміна фізичного фіскального реєстратора. Підтримує необмежену кількість чеків.
    • Інтеграція із маркетплейс – дозволить автоматизувати процес обміну даними із інтернет платформою (перенесення товарних запасів, номенклатури, замовлень). Компанія АБ СИСТЕМА має розроблену інтеграцію із переважною більшістю популярних маркетплейсів (розетка, пром, олх, мейкап і т.д).

    Як почати облік в АБ ОФІС та перенести дані із російських програм і чи довго навчатися новій програмі?

    Програма АБ ОФІС інтуїтивно зрозуміла та легка в користуванні, для того щоб почати працювати не потрібно проходити курси чи мати бухгалтерську освіту. Основні режими меню (прихід/розхід товару, контракти з партнерами, платежі, створення податкових накладних і т.д.) можна засвоїти за 20 – 30 хвилин. Компанія АБ СИСТЕМА має відділ служби підтримки, який допомагає із налаштуванням, внесенням даних та навчанням, також на сайті компанії є розділ із інструкціями та навчальними відео. 

    Як отримати ліцензійне обслуговування після покупки програми АБ ОФІС, та що воно дає?

    Всі зареєстровані користувачі безкоштовно забезпечуються стандартним Ліцензійним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, який становить 12 (дванадцять) місяців з дня надання програми. 

    Стандартне ліцензійне обслуговування передбачає наступні види послуг:

    • Консультації по телефону / електронній пошті в робочі дні з 09:00 до 18:00;
    • Отримувати оновлення до конфігурації програми у зв’язку зі змінами у діючому законодавстві та з ініціативи розробників АБ ОФІС для її покращення;
    • Надання нових релізів програми в межах використовуваної версії;
    • Рекомендації фахівця по методиці роботи і рішенню типових та нетипових задач обліку.

    Що це означає на практиці? Немає обмежень по годинах обслуговування, тобто відділ підтримки допомагає допоки у цьому є потреба клієнта. Програмісти відслідковують всі зміни по законодавстві України та вчасно вносять його в програму АБ ОФІС. Оскільки компанія на ринку більше 25 років, то має напрацьовані кейси для багатьох типових та не типових задач обліку і готова ділитися ними.

    Для користування програмою АБ ОФІС немає щорічної обов’язкової передплати, клієнти по власному бажанні можуть продовжувати Ліцензійне обслуговування, але програма і без нього працює без обмежень.  

    Перенесення даних із російських програм в АБ ОФІС.  

    В програмі АБ ОФІС є функціонал який дозволяє імпортувати в програму дані (Номенклатуру товару, залишки товару, взаєморозрахунки з клієнтами, партнерами, документи  і т.д.). Після покупки програми наші спеціалісти разом з вами знайдуть комфортне та швидке рішення питання перенесення даних.

    Як обрати програму АБ ОФІС для мого бізнесу?

    • На сторінках модулів є можливість завантаження готових рішень у вигляді демо-версії, обмежених лише по часі із повним функціоналом.

    Для прикладу: програма для бухгалтерського обліку із можливістю введення податкової звітності, зарплат, табеля робочого часу, обліку основних засобів, авансової звітності.

    • Менеджери АБ СИСТЕМА допоможуть підібрати готове рішення для вашого бізнесу: обладнання + конфігурацію програми обліку з урахуванням бізнес-процесів.

    При ознайомленні із демо версією програми у клієнта доступна можливість консультацій із менеджерами, що дозволяє швидко ознайомитися та на даному етапі розпочати роботу в програмі автоматизації процесів обліку. При переході на повну версію всі дані та напрацювання залишаються доступними. Кожне рішення має свою специфіку, але це не означає, що неможливо об’єднати ці рішення, або побудувати нові рішення. При необхідності програма АБ ОФІС може бути легко перебудована з урахуванням специфіки підприємства.

    Поділитись: