Відстеження видатків та доходів вашого бізнесу важливіше, ніж ви думаєте. Ось чому.
Якщо ви схожі на більшість підприємців, ви не прокидаєтеся вранці зі словами: «Я радий, тому що збираюся відстежувати свої витрати».
І це добре. Насправді ми часто зволікаємо з відстеженням своїх витрат, але настає податковий сезон і ми кидаємося у “вир з головою”, намагаючись зібрати все до купи.
Після чого думаємо: «Скільки часу та стресу я міг би заощадити, якби був трохи більш організованим у попередні місяці?»
І саме облік є корисним, незважаючи на те, наскільки приземленим може бути це завдання. Але економія вашого часу та стресу під час підготовки податкових звітів – це лише верхівка айсберга. У цій статті ми розглянемо кілька переваг відстеження ваших витрат та доходів.
1. Ви стаєте фінансово обізнаним і покращуєте управління грошима
Брак готівки зазвичай називають однією з головних причин краху бізнесу. Якщо грошовий потік значний, вам, безперечно, потрібно зробити все можливе, щоб краще ним керувати, щоб не потрапити в пастку, маючи надто мало.
Один із способів зробити це — щоденний облік, щоб не добігти до кінця місяця й не виявити, що витрати перевищили дохід.
Щодня ви також можете контролювати даний процес та бачити, на що ідуть гроші та скільки ви витрачаєте. Ці цифри стануть вашим маркером, щоб визначити, чи перевищили ви свій місячний бюджет. Весь процес допомагає вам стати більш обізнаним у фінансовому плані.
Озброївшись цими знаннями, ви можете виправити погані звички витрачати гроші на непотрібні статті витрат. Ви не тільки заощадите, що позитивно вплине на ваш прибуток, але й звільните фінанси, які зможете інвестувати в інші ключові сфери бізнесу, наприклад, у відділ маркетингу.
Зрештою, ви покращуєте управління грошима.
2. Ви краще зможете підготуватися до податкового сезону
Податковий сезон – страшна пора року для тих, хто не готовий. Шукання рахунків-фактур і квитанцій не рідкість.
Але це не обов’язково має бути про вас.
Ретельно ведучи облік, ви матимете все готове до податкового часу. Без біганини, без стресу, хвилювань та штрафів. Обираючи програмне забезпечення, де буде зберігатися вся інформація, ви вчасно зможете все оформити та з легкістю пройти всі перевірки. Але цього можна досягти лише сумлінним записом всіх доходів та видатків.
3. Ви робите своїх працівників щасливими
Якщо ви керуєте командою співробітників, вони, ймовірно, нададуть квитанції про офісні, дорожні витрати.
Уважно відстежуючи їх, ви можете оперативно відшкодовувати гроші співробітникам. Швидке повернення коштів робить вашу команду задоволеною, тому що їм не потрібно ганятися за вами, щоб нагадати про звіти чи квитанції, які вони подали більше місяця тому. Оформіть в програмі статтю офісні видатки і завжди будьте обізнані в правильності та їх обсягах. Так ви не потрапите у глухий кут, незнаючий куди тікають гроші.
4. Ви можете швидко визначити, наскільки ваш бізнес прибутковий
Ви, напевно, знаєте, як розрахувати свою прибутковість: дохід – витрати. Можливо, ви також розумієте, наскільки це важливо для вашого бізнесу. Даний показник повідомляє вам, чи заробляєте ви гроші, допомагає залучати інвесторів, фінансує ваші щоденні справи.
Зрештою, хто не хотів знати, наскільки вони прибуткові з першого погляду?
Однак реальність така, що багатьом власникам важко підрахувати її, оскільки вони не ведуть точного обліку своїх доходів і витрат. Звучить знайомо?
Лише сумлінне введення допоможе швидко визначити свою прибутковість, не копаючись у записах.
Щоденне відстеження також не дозволить вам зробити не обґрунтовані припущення щодо прибутковості. Дійсно, багато компаній роблять таку помилку: вони бачать продажі, але оскільки вони не відстежують свої витрати, то помилково вважають, що їхній бізнес більш прибутковий, ніж є насправді.
Висновок
Відстеження витрат бізнесу має вирішальне значення. Це дозволяє:
- Стати більш обізнаним про те, як ви витрачаєте
- Покращити управління грошима
- Бути підготовленим до податкової звітності
- Допомагає зменшити або виключити непотрібні статті витрат
- Зробити ваших співробітників щасливішими
- Розрахувати вашу прибутковість
Звичайно, щоб реалізувати ці переваги, вам потрібно інвестувати в інструменти, які допоможуть вам відстежувати свої витрати та доходи. Програмне забезпечення надасть постійне оновлення ваших записів, що дає вам кращий контроль фінансів.
Одним із таких інструментів є АБ ОФІС, програмне забезпечення для бухгалтерського та управлінського обліку малого бізнесу робить відстеження витрат легким.
У багатьох підприємців виникає бажання протестувати програму перед покупкою. І це цілком виправдано, мало кому хочеться купувати «кота в мішку». Ми надаємо демо версію АБ ОФІС на 30 днів із повним функціоналом, щоб ви могли оцінити можливості та прийняти рішення про необхідність подальших покупок системи. Адже краще один раз побачити, ніж сто разів почути.
Підключіть свій клієнт банк до програми, щоб уникнути введення вручну квитанцій і визначайте свою прибутковість за допомогою простих та швидких звітів. І, наостанок, коли прийде час здавати податкову звітність АБ ОФІС зробить за вас всю важку роботу, класифікувавши всі ваші витрати та сформувавши звіти.