АБ ОФИС
УДОБНО. НАДЕЖНО. ДОСТУПНО.
Организуйте, контролируйте и анализируйте Ваш бизнес вместе с эффективным и доступным программным обеспечением от национального производителя - АБ Система.
Программные решения от АБ ОФИС:
Конкурентные преимущества АБ ОФИС для Вашего бизнеса:
Современно
Система обработки данных АБ ОФИС не только программа для ведения бухгалтерского или оперативного учета, это гибкий и легкий в адаптации программный комплекс для обработки и анализа данных, платформа для удобного создания надежных прикладных систем для различных сфер применения.
Доступно
Для каждого предпринимателя мы подберем оптимальное по цене и функционалу решение именно для Вас.
Надежно
Защищенная информация, настройки системы безопасности и автоматическое резервное копирование данных защитит Вашу информацию.
Удобно
Хранить всю необходимую информацию в одном окне, экономить время на ведение учета, формировать сложные отчеты.
МОБИЛЬНО
АБ ОФИС - это клиент-серверный модульный программный комплекс, с помощью которого Вы можете сформировать свою конфигурацию, которая лучше всего отвечает вашим требованиям.
Понятно
Вы сможете начать работать интуитивно, сразу после установки! Мы предоставляем инструкции и видео - уроки.
Прогрессивно
Если бы вы не обратились в АБ Система, с вами будет работать не бот, а высококвалифицированный специалист. Вы получите ответы на все ваши вопросы.
СТАБИЛЬНО
Уже 25 лет мы создаем программное обеспечение и оказываем поддержку нашим пользователям на украинском рынке.
Наши клиенты:
«Куверт-Україна» Дідійчук Олександра (заступник директора)
«Дана програма була ідеальним рішенням для нашого бізнесу. Її перевагами, на нашу думку, є: прив'язка до рахунку накладних, оплат, повернень та їх візуалізація, можливість створювати внутрішні звіти, зручний обмін даними між віддаленими робочими місцями, користувач може самостійно змінювати друковані форми, швидка допомога служби підтримки, та дуже багато іншого. Недоліків за 20 років не було виявлено, тому сміло рекомендуємо АБ Офіс для ведення обліку іншим підприємствам.»
ПП «Агротем» (Юрій)
«АБ Офіс» - чудова програма для ведення обліку на підприємстві. Працює стабільно, без зависань. Ми користуємося модулем «Виробництво» і цілком задоволені функціоналом. Є можливість створювати накладні списання використаних матеріалів, накладні повернення невикористаних матеріалів, виписувати гарантійні талон та здійснювати інвентаризацію товару. В Бухгалтерському модулі є всі функції, які необхідні для ведення бухгалтерського обліку. Підтримка програми на належному рівні та спеціалісти завжди знаходяться на зв'язку. Успіхів вам у роботі!»
ТзОВ «Гідравліка захід» Плішка Ірина (головний бухгалтер)
«Перевагою АБ Офіс є те, що в програмі, за бажанням клієнта, можна вносити зміни та дописувати окремі опції, що деколи дуже спрощує роботу та надає додаткові можливості. Працівники АБ Система працюють так, щоб клієнта задовільнив кінцевий результат.»
ТзОВ «Інтерфарб-Україна» Андрій Сало (директор)
«Наше підприємство засноване у липні 2000. Вже з початку 2001 року почали користуватися програмою АБ ОФІС. Потім створювали інші підприємства і про зміну програми вже не йшлося. Програмою задоволені. Наступного року буде 20 років користування. Вносили індивідуальні зміни під кожне підприємство. Все працює. Технічна підтримка безвідмовна, з першого дзвінка. Так тримати!»
ФОП Кудінов Вадим Олегович
«Програмою «АБ Офіс» я задоволений цілком, адже облік в ній вести легко і навчитися було зовсім не складно. Проблем з її роботою немає, завжди працює безперебійно і швидко. Можу сміло рекомендувати «Щасливого підприємцям» малим бізнесам!»
«ЭлектроДом» Гордиевский Сергей (директор)
«Отечественный продукт! Работает хорошо, но есть еще над чем работать. Рекомендую данный продукт, пользуемся больше 15 лет.»
сэкономьте свое время! ЗАКАЗЫВАЙТЕ ДЕМО-ВЕРСИЮ С несколькими модулями К БАЗОВОЙ ПРОГРАММЫ «типовой конфигурации"