АБ ОФІС 4.1 Однокористувацький - АБ Система
  • Головна > Програми для бізнесу > Огляд «АБ ОФІС» > АБ ОФІС 4.1 Однокористувацький
  • АБ ОФІС 4.1 Однокористувацький

    АБ ОФІС «Однокористувацький» – це автоматизована система управління для оперативного та бухгалтерського обліку, створена для підвищення ефективності роботи приватних підприємців в Україні. Ефективна програма для обліку та контролю залишків товарів, взаєморозрахунків з партнерами та покупцями, витрат та надходжень коштів від покупців.

    Опис

    Даний продукт включає в себе всі інструменти «Типової конфігурації», окрім можливості збільшення кількості робочих місць (доступне лише одне робоче місце) та додавання додаткових модулів (розширення можливостей конфігурації).

    Користуватися програмою легко – просто заповніть необхідні поля в формах відповідних документів та довідників – решту операцій програма виконає за Вас.

    За допомогою програми АБ ОФІС 4.1 «Однокристувацький» Ви з легкістю перенесете весь Ваш облік у електронний вигляд. Зможете контролювати залишки товарів, взаєморозрахунки з партнерами та покупцями, створите зручну клієнтську базу з усією необхідною інформацією. Матимете можливість відслідковувати та аналізувати свої витрати та надходження коштів від покупців.

    Можливості програми АБ ОФІС 4.1 «Однокористувацький» дозволять Вам економити час на ведення записів, обрахунки на калькуляторі чи пошуку необхідної комірки в таблиці MS Excel, спростять виведення залишків товарів та грошей на кінець дня.

    Ви зможете розвивати Ваш бізнес ефективніше, аналізуючи продажі, виявляючи ходові товари та послуги, оптимізуючи затрати часу на різні операції .

    Ми створили цю програму саме для Вас – для людини, котра дбає про розвиток власного бізнесу.             

    Можливості

    • Створення, друк, контроль та облік документів: рахунки на продаж та закупівлю, накладні приходу та відпуску, довіреності, акти виконаних та прийнятих робіт, документи повернення товарів, прийом та відпуск на реалізацію , податкові накладні, документи переоцінки та інвентаризації та інші.
    • Ведення баз даних: база покупців та постачальників, працівників компанії, електронних адрес для розсилок, телефонних номерів для холодних, теплих та гарячих дзвінків, тощо.
    • Необмежена кількість власних складів: можливість створювати стільки складів, скільки необхідно для ведення обліку, здійснювати переміщення між ними, а також доступні розширені функції резервування товарів.
    • Ведення обліку фінансів за трьома категоріями: рахунки в банках, каса та готівка в касі, особисті фінанси.
    • Касова книга.
    • Робота з декількома валютами: можливість придбання та реалізації товарів не тільки в національній валюті, а й у будь-якій іншій. Спеціальний довідник валют з можливістю щоденного поновлення курсу валют по відношенню до базової валюти (не обов’язково національної).
    • Облік ПДВ : журнал податкових накладних ( друковані та електронні форми ПН), журнал «Запити в Єдиний Реєстр Податкових Накладних», можливість розподілу податкового кредиту, тощо.
    • Базовий бухгалтерський облік: журнал типових проведень та формування проведень на основі створених документів, закриття місяця, звіти ( оборотно-сальдова відомість, головна книга, баланс та інші).
    • Широкий перелік різноманітних звітів: за контрагентами, за товарами, за рухом грошей та інші.

    Переваги

    • Повна безпека та конфіденційність даних – уся інформація зберігається у Вас на комп’ютері, доступ до неї є лише у Вас. Програма може працювати без підключення до мережі Інтернет, зручна система резервного копіювання даних.
    • Відсутність обмежень – Ви можете вносити таку кількість товарів, послуг, контрагентів, складів та валют, яку Вам необхідно.
    • Вам не потрібно знати бухгалтерію – щоб вести облік в програмі АБ ОФІС 4.1 “Однокористувацький” достатньо мати базові навики роботи з комп’ютером та бажання автоматизувати роботу з власним бізнесом.
    • Можливість виокремити особисті фінанси від каси та банківських рахунків.
    • Можливість резервування товарів, встановлення різних націнок (гурт, роздріб) та надання знижок покупцям.
    • Можливість експорту та імпорту даних в MS Excel.
    • Нічого зайвого – лише те, що потрібно для Вашого бізнесу.