Українська (ua)Русский (ru)
banner_02_ua
Інформація щодо нової версії АБ ОФІС 4.1
09 січня 2019

Зверніть увагу, що з 1 січня 2019 року підтримується тільки нова версія програми АБ ОФІС 4.1.

Сервер АБ ОФІС 4.1 не підтримується на операційних системах сімейства XP (Windows XP, Windows Server 2003 SP2, Windows Server 2003 R2 SP2, Windows Home Server).

Для того, щоб перевірити версію програми АБ ОФІС, потрібно:

  1. Зайти в АБ ОФІС;
  2. На фоні програми натиснути праву кнопку миші - Про програму - Поле Пакет №.

Якщо в даному полі версія 4.0.18.11, в такому випадку це стара версія програми і потрібно звернутись в службу підтримки за оновленнями.


 
Інформаційний бюлетень № 1. Січень 2019
09 січня 2019

Згідно прийнятого Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (законопроект № 9000) в програмі АБ ОФІС 4.1 потрібно змінити розміри мінімальної зарплати та прожиткові мінімуми.

Для цього:

1. Відкрити Параметри / Значення важливих констант - закладка Зарплата.

2. На вкладці Ставки/Зарплата змінити дані:

  • Мінімальна зарплата на початок року - 4173;
  • Прожитковий мінімум на початок року - 1921;
  • Максимальна зарплата для відрахувань у фонди - 62595.

3.    Перейти на вкладку Прожит. мінімуми.

4.    Змінити дані:

  • втратили працездатність - 1497;
  • діти 6-18 років - 2027;
  • діти до 6 років - 1626;
  • працездатні особи - 1921.
 
Пакетне поновлення №7. Грудень 2018
04 грудня 2018
  • Внесенні зміни в програму АБ ОФІС  відповідно до наказу № 763 Міністерства фінансів України «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307», що містить нову форму податкової накладної.
  • Додано можливість сортування і пошуку по даті податкових накладних в підборі для коригуючої накладної.
  • У звіті За партнерами додано інформацію по документу Акт інвентаризації товару, відпущеного реалізатору.
  • При імпорті товарів з Excel додано заповнення артикулів для товарів.
  • Додано можливість бачити номер ФП в робочому місці касира та офіціанта.
  • Додано можливість для роботи із вагами самообслуговування Digi.
  • Змінено друковану форму Табеля робочого часу.

Нове поняття:

•Довідники

  • ПричиныКорректировки

Змінено поняття: 

• Документи
  • ДокументУчетаПокупок
  • ДокументУчетаПродаж
  • КорНалогНакл
  • КорНалогНаклПрих
• Модулі
  • XMLНалоговаяОтчетность
  • НалоговыеНакладные
• Меню
  • Главное
• Журнали
  • ЖурналРеестрНакладныхНДС
  • КнигаУчетаПокупок
  • КнигаУчетаПродаж
• Обробки
  • ИмпортИзXML
  • ЭкспортXML

 
Відключення світла
09 листопада 2018

Шановні користувачі та колеги, 15.11.2018 ПАТ „Львівобленерго” здійснює капітальний та поточний ремонт електрообладнання, проводить чистку трас ліній електропередачі. Виконання вищезгаданих робіт неможливе без тимчасового знеструмлення електрообладнання та мереж.

У зв’язку з чим ми змушені працювати в обмеженому режимі. На протязі дня Ви зможете зв’язатися з нами наступним чином:

Відділ підтримки:

096-7753247

095-5786047

Комерційний відділ:

068-9990692

066-2048470

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

 
Нова версія програми АБ ОФІС
30 жовтня 2018

У жовтні 2018 випущена нова версія програми АБ ОФІС 4.1.

Зареєстровані користувачі, які знаходяться на обслуговуванні, можуть отримати нову версію програми БЕЗКОШТОВНО.

У новій версії:

АБ ОФІС 4.1. працює з MS SQL 2012. В інсталяційному пакеті оновлення вбудовано MS SQL Express 2012.

  • Є можливість додати новий модуль Закриття періоду за наступним принципом:

•    В основній базі залишаються документи в яких дата більша, від дати, що вибрано.

•    Старі документи переносяться в іншу базу.

•    Є можливість залишити ті документи, в яких дата менша за дату, яку обрано, але по цих документах є зв’язані документи з датою більшою від дати закриття.

•    Закриття періоду працює в режимі накопичення. Наприклад, якщо зробили закриття періоду на 31.01.2017, то всі документи до вибраної дати потрапляють в архівну базу, якщо 31.05.2018 знову робити закриття періоду, то документи з 01.01.2018 по 31.05.2018 перенесуться в ту саму архівну базу.

  • Додано можливість сортування по декільком полям в журналах і довідниках.
  • Змінено режим Резервне копіювання:

•    При відновленні з резервної копії, якщо буде загроза втрати даних, то відновлення буде перервано, буде створено файл з результатом порівняння і буде видане повідомлення зі вказаним шляхом і іменем файлу, щоб користувач міг подивитись результати порівняння і прийняти рішення про відновлення цієї резервної копії. Щоб таке відновлення стало можливе, користувач має відкрити форму налаштувань відновлення з резервної копії і поставити прапорець відновлювати зі втратою даних.

•    Автоматичне резервне копіювання можна налаштувати не тільки на базу даних, а і на інші опції (конфігурація, параметри користувача, параметри безпеки, бухгалтерські проводки)

  • Параметри користувача зберігаються в локальній базі SQLite. У версії АБ ОФІС 4.0 дані налаштування зберігались в реєстрі Windows, що спричиняло в деяких випадках помилки в журналах чи документах з персонально налаштованими колонками.
  • На закладці автологіна (Панель керування – Загальні настройки - Автологін), біля полів «конфігурація» і «база даних» додані кнопки, при кліку на які, дані поля заповнюються значеннями поточної конфігурації і бази.
  • Довжина паролів у всіх місцях програми (вікно логіну, вікно зміни паролю, дані користувача в системі безпеки, дані автологіну в панелі управління) має максимальну довжину 17 символів.
  • В модулі Протоколи подій додано операції, пов’язані з Журналом бухгалтерських операцій.
  • Оптимізовано функції і додано нові функції в коді програмі, за допомогою яких робота в певних режимах є швидшою.

Всі зміни і доповнення будуть включені тільки у АБ ОФІС 4.1. Оновлення попередніх версій зупинено.

 
Пакетне поновлення № 6. Вересень 2018
10 вересня 2018
В програмі АБ ОФІС внесені зміни в звіт з ЄСВ відповідно до наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на  загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 15.05.2018 р. № 511.

Змінено поняття:

• Меню_Главное

• Обробки_Персонификация

• Довідники_Служащие

Нове поняття:

• Довідники_КлассификаторПрофессий.

ассу

Документы_ПриходЛичФинансов

Документы_ РасходИзКассы

Документы_ РасходЛичФинансов

Документы_ ТрансферЛичФин