Українська (ua)Русский (ru)
banner_02_ua
Можливість оновитися до Windows 10 безкоштовно
07 листопада 2017

Випуск Windows 10 компанія Microsoft відзначила, здивувавши користувачів атракціоном щедрості: безкоштовне оновлення до Windows 10 для користувачів попередніх версій Windows. Акція офіційно тривала рік і завершилася влітку 2016 року. Однак вона продовжилася неофіційно, і до грудня 2017 року Windows 10 можна отримати безкоштовно.

Windows_GetWindows10_v03_1920_Win10_Hero_img


Microsoft дозволила безоплатно отримати свою останню ОС після закінчення офіційного безкоштовного терміну людям з особливими потребами. Однак при цьому компанія не вимагала якогось підтвердження. Користувачі використовували цю можливість для оновлення та задавалися питанням, коли вона закінчиться.


Днями деякі інтернет-ресурси опублікували наступну інформацію: безкоштовний перехід на Windows 10 для людей з особливими потребами можливий до 31 грудня 2017 року. Ми це перевірили - поки що дата закінчення неоголошена і Microsoft обіцяє повідомити про дату закінчення акції заздалегідь. Щоб скористатися безкоштовним апдейтом необхідно відвідати веб-сторінку Windows 10 free upgrade for customers who use assistive technologies і завантажити програму для апгрейда. Вона працює лише на Windows 7 та Windows 8.1. Користувачам Windows 8 потрібно спочатку оновитися до Windows 8.1.

На веб-сторінці натисніть кнопку Upgrade Now, щоб завантажити асистент Windows 10 Upgrade Assistant. В цілому процес встановлення Windows 10 та її робота нічим не відрізняються від того, що було до 29 липня.

win10_update

https://www.microsoft.com/uk-ua/accessibility/windows10upgrade

 
Зміна цін 01.11.17
26 жовтня 2017

Шановні користувачі, хочемо звернути Вашу увагу на те, що з 01.11.17 будуть внесені зміни в вартість продуктів компанії АБ Система.

 
Конференція ERP для МСБ. Cybersecurity. Комплексна безпека.
08 вересня 2017
forsite1

14.09.2017 у м. Київ в Університеті банківської справи відбудеться конференція «ERP для МСБ. Cybersecurity. Комплексна безпека», будуть  охоплені  наступні питання:  

-          Кібербезпека. Рішення щодо захисту IT інфраструктури

-          Комплексна автоматизація, ERP, CRM для МСБ

-          Технічна безпека і боротьба з шахрайством. Юридичний супровід і захист бізнесу

компанія АБ Система прийматиме участь у конференції. – приєднуйтесь

більш детальна інформація на сайті клубу

14.09.2017 у м. Київ в Університеті банківської справи відбудеться конференція «ERP для МСБ. Cybersecurity. Комплексна безпека».  будуть  охоплені  наступні питання:  

-          Кібербезпека. Рішення щодо захисту IT інфраструктури

-          Комплексна автоматизація, ERP, CRM для МСБ

-          Технічна безпека і боротьба з шахрайством. Юридичний супровід і захист бізнесу

компанія АБ Система прийматиме участь у конференції. – приєднуйтесь

більш детальна інформація на сайті клубу

 
ДФС припинила підтримку ПЗ Податкова звітність (OPZ)
24 березня 2017

Державна фіскальна служба України повідомляє про припинення супроводження програмного забезпечення «Система формування та подання до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді» у зв’язку з дублюванням характеристик зі Спеціалізованим клієнтським програмним забезпеченням для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

За функціональністю Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» має додатково можливість формувати і відправляти статистичну звітність та звітність до Пенсійного фонду та можливість накладання електронного цифрового підпису.

 
Де в податковій накладній зазначати код УКТ ЗЕД
25 січня 2017

1 січня 2017 року стали обов'язковими такі реквізити податкової накладної, як код УКТ ЗЕД для товарів і код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення код товару згідно з УКТ ЗЕД слід вказувати в графі 3 табличної частини податкової накладної.

Оскільки діюча форма податкової накладної не містить окремого поля для відображення коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, до внесення відповідних змін до форми накладної код послуги тимчасово не вказується.

Відсутність коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг в податковій накладній, дата складання якої припадає на період з 1 січня 2017 року, до дати вступу в силу відповідних змін до форми податкової накладної не вважається помилкою, допущеної при складанні такої податкової накладної.

Фіскальна служба в листі від 20.01.2017р. №1312/7/99-99-15-03-02-17 відзначає, що з 1 січня 2017 року за здійснення платниками податків операцій з поставки товарів у податковій накладній в обов'язковому порядку вказується код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних та імпортних товарів - 10 знаків, для інших товарів - не менше 4 знаків). При цьому код вказується на всіх етапах поставки товарів від виробника або імпортера до кінцевого споживача і незалежно від дати придбання або виготовлення такого товару (до 1 січня 2017 року або після цієї дати).

Вищезазначені зміни стосуються також розрахунків коригування до податкових накладних, які складаються з 1 січня 2017 року, незалежно від дати складання податкових накладних (до 1 січня 2017 року або після цієї дати), до яких складаються такі розрахунки коригування.

У той же час, в разі складання податкових накладних не за операціями поставки товарів/послуг, а з метою нарахування податкових зобов'язань відповідно до п. 198.5 ПКУ і/або ст. 199 ПКУ (за товарами/послугами, необоротними активами, під час придбання або виготовлення яких суми податку були включені до складу податкового кредиту, у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для використання або починають використовуватися в неоподатковуваних операціях), не вказується код товару згідно з УКТ ЗЕД, а для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

 
Гранична сума розрахунків готівкою за участю фізичних осіб з 04 січня 2017 року становитиме 50 тис. грн.
04 січня 2017

Зниженя граничної суми розрахунків готівкою за участі фізичних осіб до 50 тис. грн. сприятиме подалі розвитку безготівкових розрахунків.

Національний банк України анонсує зниження з 04 січня 2017 року граничної суми розрахунків готівкою за участю фізичних осіб зі 150 тис. грн. до 50 тис. грн.

Відповідні норми містяться у постанові Правління Національного банку України від 25.11.2016 № 407 “Про внесення змін до постанови Правління Національного банку України від 06 червня 2013 року № 210 “Про встановлення граничної суми розрахунків готівкою” (далі – постанова).
Так постановою передбачено граничну суму розрахунків готівкою між фізичною особою та підприємством (підприємцем) протягом одного дня в розмірі 50 тис. грн., а також фізичних осіб між собою за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню, у розмірі 50 тис. грн.

Фізичні особи мають право здійснювати розрахунки на суму, яка перевищує 50 тис. грн., шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок, внесення та/або перерахування коштів на поточні рахунки (у тому числі у депозит нотаріуса на окремий поточний рахунок у національній валюті).

Безготівкові розрахунки можуть здійснюватися без будь-яких обмежень і банки зобов’язані забезпечити безготівкові перерахування на вимогу клієнтів у повному обсязі.

Водночас гранична сума розрахунків готівкою підприємств (підприємців) між собою протягом одного дня залишається незмінною і становить 10 тис. грн.

Національний банк України наголошує, що встановлення граничної суми розрахунків готівкою на рівні 50 тис. грн. не завдасть незручностей громадянам та не зачіпатиме щоденних покупок населення, оскільки стосуватимуться лише великих придбань (нерухомості, коштовностей, транспортних засобів, предметів мистецтва, хутра, дорогих годинників, подорожей тощо).

Рішення Національного банку України з цього питання повністю відповідає міжнародному досвіду – багато європейських держав (Франція, Бельгія, Португалія, Італія, Іспанія, Греція) встановили граничні суми готівкових розрахунків, інші країни також планують запровадити аналогічні норми.
Контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) згідно з Податковим кодексом України здійснюватимуть органи Державної фіскальної служби України.

Встановлення граничної суми розрахунків готівкою за участю фізичних осіб на рівні 50 тис. грн. сприятиме:
- забезпеченню стабільних надходжень готівки до банківської системи й прискорення її обігу;
- звуженню сфери використання готівки та прискорення розвитку безготівкового сегменту.

Слід зазначити, що Комплексною програмою розвитку фінансового сектору України до 2020 року передбачено поступове зниження рівня готівки в економіці (відношення М0 до ВВП) у 2020 році до 12% (у 2014 році цей показник становив 18,1%, а за результатами 2015 року зменшився до 14,6%).

Інфографіка до статті.