Програма АБ ОФІС дозволяє очистити базу даних для того щоб почати заповнення бази спочатку.Рекомендуємо перед очищенням зробити резервну копію бази даних!
Зміст
Очищення бази
1. Зайти в Базу знань (Alt + F1).
2. Натиснути праву кнопку мишки по вільній області переліку понять і вибрати пункт меню Менеджер баз даних.
3. У вікні Менеджер баз даних вибрати існуючу базу і натиснути кнопку Знищити всі дані у вибраній базі.
У спливаючому вікні натиснути кнопку Так.
4. Натиснути кнопку Створити всі фізично відсутні активні бази даних. Закрити Менеджер баз даних.
5. Натиснути праву кнопку мишки по вільній області переліку понять і вибрати пункт меню Відмітити всі поняття як змінені.
6. Записати зміни – натиснути на кнопку Записати всі зміни (або Ctrl + A).
7. Закрити Базу знань.
8. Заповнити необхідні для початку роботи дані.