Українська (ua)Русский (ru)
banner_02_ua
Умови ліцензійного обслуговування

Дійсно з 01.11.2017 року.

1. Загальні положення

    Ліцензійним обслуговуванням забезпечуються тільки зареєстровані користувачі програмного забезпечення та офіційні партнери компанії «АБ Система».

    Зареєстрованим користувачем вважається юридична чи фізична особа, яка отримала законне право на використання програми, що підтверджується наявністю Ліцензії або Ліцензійним договором та надала відомості про себе шляхом заповнення реєстраційної картки або іншим способом.

    Всі зареєстровані користувачі безкоштовно забезпечуються стандартним Ліцензійним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, що становить 12 (дванадцять) місяців з дня надання програми. Не стосується однокористувальницької базової версії.

    Після закінчення гарантійного терміну безкоштовне обслуговування припиняється. Користувачам пропонується вибрати необхідний їм пакет послуг та укласти договір на подальше обслуговування. Договір надає право користувачу самостійно обрати послідовність проведення розрахунків (передоплата \ поквартально \ щомісяця).

    Відсутність даного договору звільняє компанію «АБ Система» від відповідальності за підтримку користувача.

    Примітка: При зверненні до служби підтримки користувач повинен назвати найменування організації або своє ім'я, на яке зареєстрована програма та серійний номер, використовуваної копії програми. А при необхідності - характеристики комп'ютера, у тому числі встановлене мережеве програмне забезпечення, встановлену операційну систему, точний текст повідомлень, що виводяться програмою на екран, описати поведінку програми і свої дії безпосередньо перед виникненням проблеми.

    2. Склад стандартного ліцензійного обслуговування

    Стандартне ліцензійне обслуговування передбачає наступні види послуг:

    • Консультації телефоном/електронною поштою в робочі дні з 09:00 до 18:00 та суботу з 10:00 до 18:00.
    • Отримувати оновлення до конфігурації програми у зв'язку зі змінами у діючому законодавстві та з ініціативи розробників АБ ОФІС для її покращення;
    • Надання нових релізів програми в межах версії, що використовується.
    • Рекомендації фахівця з методики роботи та вирішення типових і нетипових завдань обліку.

    Примітка: Оновлення здійснюється відправкою компакт диску або електронною поштою по мірі виходу змін. Кожен зареєстрований користувач, з моменту придбання програми, має право розширити склад даного пакету, додатковими видами сервісу на платній основі (див. далі).

    3. Вартість ліцензійного обслуговування

    3.1. Стандартне ліцензійне обслуговування.

    Вартість стандартного ліцензійного обслуговування залежить від кількості придбаних ліцензій та конфігурації програми і розраховується на підставі таблиці, що наведена нижче:

    Вартість стандартного ліцензійного обслуговування на 12 місяців, ціни вказані в грн, без ПДВ

    Стандартна конфігурація «АБ ОФІС» 4.0 без додаткових модулів та індивідуальних доробок.

    Включає сервер з одним робочим місцем.


    1500
    Одне додаткове робоче місце 450

    Додатковий модуль (Виробництво, Мінімаркет, Алкогольний збор і тара, Автосервіс, Фармакологія, Ресторан, Давальницька сировина, Імпорт, Експорт, Договірні поставки, Товаро-транспортна накладна)

    Модуль взаємодії(Синхронізація даних, Обмін даними, Сервер друку)

    600

    Не залежить від кількості клієнтських ліцензій.
    Сплачується додатково до вартості стандартної конфігурації.

    АБ Торговий агент 600 за кожне робоче місце
    Підписка на оновлення бухгалтерської та податкової звітності
    Бухгалтерський пакет 3900 Об'єднана вартість 4-х модулів
    Авансовий звіт 750 Не залежить від кількості клієнтських ліцензій.
    Сплачується додатково до вартості стандартної конфігурації.
    Основні засоби 750
    Податковий облік 1200
    Кадри та зарплата 1200
    Обслуговування індивідуальної конфігурації користувача
    Підтримка індивідуальної конфігурації 3900 Не залежить від кількості клієнтських ліцензій.
    Сплачується додатково до вартості стандартної конфігурації.
    Підтримка додаткової конфігурації 1500 за кожну додаткову конфігурацію
    Поновлення конфігурації без ліцензійного обслуговування
    Одноразове поновлення конфігурації* 5400 за кожну конфігурацію

    *Одноразове поновлення конфігурації надається користувачам які не перебувають на ліцензійному обслуговуванні. Користувач отримує всі оновлення та зміни на момент придбання. Разове оновлення конфігурації не дає можливість використовувати ліцензійне обслуговування. Ліцензійне обслуговування необхідно придбати окремо.

    3.2. Розширене ліцензійне обслуговування.

    Даний пакет призначений для користувачів, яким необхідний більш широкий спектр послуг. Додатково до вказаного вище, він містить:

    ·  консультації у вихідні й святкові дні;

    ·  надання всіх змін і їх встановлення фахівцем безпосередньо в офісі користувача;

    ·  виклик фахівця в офіс користувача для виконання наступних видів робіт (не більше 4-х годин на місяць):

    -  проведення профілактичної перевірки коректності роботи програми, цілісності даних;

    -  створення архівної копії інформаційної бази даних;

    -  допомога в настроюванні інтерфейсів і прав доступу користувачів.

    Примітка: Даний вид Ліцензійного обслуговування надається в містах, де відкриті офіси компанії - Львів. Здійснюється на підставі договору.

    3.3. Разові платні консультації.

    Користувачам, які по закінченню гарантійного терміну обслуговування не побажали укласти або продовжити договір на Стандартне ліцензійне обслуговування, можуть бути надані разові платні консультації.

    Оплата здійснюється за фактом звернення користувача з розрахунку 400 грн. за кожне звернення, вирішення проблеми по якому зайняло не більше 1 години у відповідного спеціаліста компанії.

    Кожна нова консультація надаватиметься тільки після повної оплати попередньої.