Ціни - АБ Система
  • Головна > Програми для бізнесу > Ціни
  • Ціни

    Ціни на програму «АБ ОФІС» 4.1

    Встановлені роздрібні ціни на програму «АБ ОФІС» версії 4.1 для MS SQL в грн. з ПДВ

    Дійсно з 01.01.2023 року.

    Передача права на використання стандартної конфігурації «АБ ОФІС» 4.1
    Стандартна конфігурація 3 600 Сервер + 1 робоче місце
    Передача права на використання додаткових ліцензій
    Додаткові робочі місця
    1 5 10
    Не залежить від кількості раніше придбаних ліцензій
    2 600 11 700 22 100
    Однокористувацька базова версія
    Однокористувацька базова версія** 2 200 Не залежить від кількості раніше придбаних ліцензій
    АБ ОФІС “Щасливий підприємець”
    Щасливий підприємець 500 Не залежить від кількості раніше придбаних ліцензій
    “Uagent”
    Передача права на використання ліцензії для одного КПК 3 000 Залежить від кількості ліцензій, що купуються одноразово.
    Без вартості послуг по впровадженню модуля на КПК.
    Передача права на використання додаткових модулів
    Модулі, які доповнюють стандартну конфігурацію
    «Виробництво» 3 600
    Вказана вартість одного модуля.
    Підтримуються всі можливості стандартної конфігурації.
    «Міні-маркет» 5 100
    «Робота з підакцизним товаром» 2 500
    «Автосервіс» 3 600
    «Фармакологія» 3 600
    «Ресторан» 5 800
    «Оптика» 8 000
    «Давальницька сировина» 2 600
    «Імпорт» 3 000
    «Експорт» 3 000
    «Договірні поставки» 1 500
    «Гарантійні талони» (Входить до складу модуля Виробництво) 1 800
    «Товаро-транспортна накладна» 2 300
    Бухгалтерські модулі
    «Кадри і зарплата » 1 700
    «Податкова звітність» 1 700
    «Основні засоби» 850
    «Авансовий звіт» 850
    Модулі взаємодії
    «Синхронізація даних» – для організації роботи територіально розділених офісів 3 600
    До кожної з програм може бути підключено необхідну кількість додаткових модулів .
    «Обмін даними» – для копіювання документів між базами даних 2 800
    «Експорт даних в інтернет-магазин» – для організації передачі даних в типовий інтернет-магазин (prom.ua, rozetka.com.ua) 3 600
    «Робота з фіскальними реєстраторами» 1 500
    «Робота з банківськими терміналами» 1 800
    «Клієнт-Банк» 800/1 600
    «Робота з програмним РРО» 1 500
    «Інтеграція З Нова Пошта» 4 200

    Додаткова інформація:

    Програма «АБ ОФІС» 4.1 встановлюється на будь-яку кількість робочих місць. По мірі необхідності користувачі можуть докупити клієнтські ліцензії та додаткові модулі.

    * Для користувачів мережевої версії більше 5-ти клієнтів рекомендується придбати Microsoft SQL Server 2008 R2.

    ** Однокористувацька базова версія включає в себе повний функціонал «АБ ОФІС» 4.1, крім одночасної роботи з базою більше одного користувача. Немає можливості придбання додаткових ліцензій. Безкоштовне Ліцензійне обслуговування програми здійснюється протягом 3 місяців з моменту придбання.

    Умови обслуговування зареєстрованих клієнтів програми «АБ ОФІС» 4.1

    Безкоштовне ліцензійне обслуговування програми здійснюється протягом 12 місяців з моменту придбання. Після закінчення гарантійного терміну, користувачам надається можливість вибрати необхідний пакет послуг та укласти договір про подальше платне обслуговування. Не стосується однокористувацької базової версії.